Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 18 de juny del 2020

Avaluacions telemàtiques de final de curs


Escric aquesta entrada mentre m ‘avorreixo  a les sessions d’avaluació de primer de batxillerat.  És un dels avantatges indiscutibles relacionats amb l’avaluació telemàtica. Constato que en el idiolecte del meu centre de no saber llegir i escriure se’n diu tenir problemes amb les llengües. Me n’adono també que és un cas repetit que hi ha alumnes que han remuntat efectivament la situació i que, tot plegat han fet més aquest trimestre telemàticament del que hem fet presencialment. La raó és ben clar. Fem masses hores de classe i, en general, a moltes classes es perd molt el temps. Quan parlem de manca d’hàbits, tòpic també molt difós,  és de fet tot el contrari.  Hi ha un munt d’hàbits adquirits a l’aula que són negatius i per això el trencament ha estat positiu. De totes maneres, pocs professors se n’han adonat, angoixats pel problema de com evitar que els alumnes copiïn als exàmens telemàtics

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.