Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 11 de gener del 2024

Una darrera paraula sobre Gray i la il·lustració


 

Quan fa vint anys vivia a Londres i vaig llegir Straw Dogs el vaig voler traduir al català (era així de ximple llavors). Aviat tinc projectat rellegir-ho. Fa un mes li vaig regalar la versió castellana al meu germà, prova, i defenso que efectivament és un bon llibre, cosa que certament Alberto Olmos no nega. És evident però que possiblement és un llibre que el ximple orador del míting al qual assistí el meu amic JJ no hauria de llegir. El perill és evident. Amb la qual cosa cal retornar a un altre (mig)clàssic Leo Strauss i seguir pensant que la filosofia requereix d'un cert esoterisme per poder-se desenvolupar plenament. Això, és clar, no té gaire d'il·lustrat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.