Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 6 de gener del 2023

Cabòries irrellevants

 El relativisme moral, preocupació compartida amb el difunt Ratzinger que al seu cel sia,  és del tot congruent, de fet una conseqüència, amb  l'absolutització del jo i per això la millor i la més plausible línia de defensa és el prendre consciència de la inanitat del jo. Anàlogament  cal distingir entre la tolerància filla de l'escepticisme, la que pensa que totes les opinions poden ser falses, és a dir la que hauria de ser la base d'una societat il·lustrada, i aquella  que opera realment entre la gent del nostre temps, l'assumida pels discursos polítics progressistes, en la qual allò que compta és ningú em pot dir que les meves opinions són falses i estic equivocat. Una concepció que acaba esdevenint un instrument de protecció de totes les supersticions i de tots els prejudicis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.