Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 26 de novembre del 2023

Visca el Barça i Visca Catalunya


 

Fa molts anys que vaig deixar de creure en els Reis d'Orient, fa una mica menys, tampoc gaire, que vaig deixar de pensar que el F.C .Barcelona tenia cap paper de referent moral (políticament en canvi tinc clar que és un referent negatiu) ni relació amb principis que jo volgués compartir. Tanmateix quan llegeixo notícies com aquesta m'emprenyo molt. Suposo que això demostra que la tendència a pensar la continuïtat del jo (la il·lusió de pensar una identitat comuna entre el que ara escriu aquestes línies i el nen que no sopava quan, com passava sovint, el Barça feia el ridícul) és molt més forta que qualsevol raonament per més ben armat que estigui. La notícia però no té res de sorprenent si nó és el cas de pertànyer al subconjunt de l'espècie humana que veu plausible comprar duros a quatre pessetes. D'aquestes però en deu haver a Catalunya, perquè no fa gaire jo em vaig trobar amb gent que pensaven que Junqueres, Puigdemont i la resta estaven preparant el nou estat català.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.