Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 22 de setembre del 2023

Saudade de Bahia


 El Calígula de Camus no podia suportar que els homes morissin i no fossin feliços. Jo no estic mort però feliç no sóc. Si més no, comparant amb altres moments. Per exemple, la setmana que vaig estar a la ciutat de la que parla la cançó i que és un de les més boniques que mai hagi vist, tant per les esglésies barroques, si no us agrada el bàrroc no penseu d'anar-hi, com per l'emplaçament natural sense comparació amb cap lloc europeu. Per cert, tinc un record clar de quan vaig sentir per primera vegada aquesta cançó: al temps que jo era seguidor de l'ànec Donald, doncs és un dels temes fonamentals del tres caballeros, aquell film que disgustà profundament al dictador Vargas, doncs pensava que es veien masses negres a un país fonamentalment blanc (!) com Brasil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.