Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 14 d’octubre del 2022

Crimes of the future


 

Crimes of the futur és l’última realització de David Cronemberg, com és habitual als darrers temps amb el protagonisme de Viggo Mortensen. La vaig veure fa uns dies al Zumzeig. La pel·lícula em despertà una sensació ambivalent. Com a thriller la vaig trobar una mica confusa i vaig seguir amb molta dificultat la trama. Això es pot deure a que el narrador no ha estat del tot inspirat o a que la meva edat, considerable, no em facilità anar a veure la darrera sessió. Que la meva edat és considerable és un fet, però també que d’altres, segurament més joves, han compartit aquest punt de vista. Tanmateix, cal reconèixer que la pel·lícula es pot seguir sempre amb fascinació prescindint del que explica per quedar-se amb el que mostra: un futur distòpic on els protagonistes ja no crec que es pugin qualificar com a humans, perquè sense la capacitat de sentit dolor no es pot parlar d’humanitat. Evidentment una societat que no pot sentir dolor, tampoc podrà gaudir amb el sexe, el qual és substituït al film per la cirurgia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.