Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 28 d’octubre del 2022

Ultimes notícies d'un ex-catedràtic d'ensenyament secundari

 


Em preguntaven com estava fa uns dies i, per variar, vaig trobar una expressió del tot exacta. Des del mes de juliol estic passant un dol. Un dol per mi mateix. Jo, com poden comprovar els lectors d’aquest bloc, no m’he mort. Però sí que ha desaparegut una de les meues màscares, una que duia des de fa trenta quatre anys i que ja no em cal dur mai més. Tot aquest temps justifica aquest sentiment d’estranyesa amb el que m’hauré d’aprendre a avenir. La magnitud o la insignificança del fet ve òbviament determinada per la concepció que puguem tenir sobre el que hi ha, si hi ha alguna cosa, més enllà de les mascares.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.