Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 26 de setembre del 2022

Records dels anys de Model 77

 




Reprenent la qüestió d’ahir jo recordava haver llegit als diaris coses sobre la COPEl. Trobava lògic el que deien, coherent amb els meus principis que em durien després a ser un votant d’esquerres. Però recordo també haver estat atracat més d’una vegada als carrers de Barcelona en aquells temps o simplement insultat pels carrers precisament un dia que passava per l’avinguda, llavors d’Infanta Carlota, des de la que es veia un tros de la model. Recordo aquell incident perquè vaig sentir una por, del tot irracional entre els agressors verbals i jo hi havia molts guàrdies i una muralla, però ben certa. Per això, en el fons, tampoc em va saber tant greu que no hi hagués amnistia per la gent de la COPEL. En aquest, meu cas, el ser social potser no determinava la consciència en el sentit més abstracte, però si les emocions



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.