Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 15 de setembre del 2022

Marketing i educació

 

        


            Treballant sobre el tema de la sofistica vaig trobar un article on es comparaven les crítiques realitzades en el seu temps a la sofistica amb les que en el moment present es realitzen contra el marketing. Com que la popularitat del Gónzalez Cambray ha posat de moda el marketing val la pena recuperar quines eren aquestes crítiques: 

  • Uns i altres afirmen la primacia de l’opinió sobre la veritat.

  • Són mercenaris

  • Mancats de tot respecte a la cultura tradicional

  • Tenen una tècnica única per respondre totes les qüestions

  • Són estrangers, doncs el terme és americà

        Si acceptem aquestes consideracions és clar que Gónzalez Cambray és una gran exponent del seu «saber». Excel·leix especialment en els punts primer i tercer. El seu concepte de la polimatia és difús però omnipresent: són les noves tecnologies. És clar que cap país on la ciència tingués un mínim de consideració social permetria que un llicenciat en marketing dirigís la instrucció pública. És també obvi que qualsevol país amb una noció mínima de la vàlua de la seva cultura, tampoc es permetria tenir un individu així al cap del seu sistema d’ensenyament

                 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.