Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 24 de maig del 2024

Un altre adéu massa llarg

 

 

Fa mig any vaig escriure això. Des de llavors, el primer equip ha perdut tot el que es podia perdre, de quasi totes les maneres possibles. Ell va dir que se n'anava, després que es quedava, després, els que li havien convençut per quedar-se, l'han fet fora. En qualsevol cas però ha quedat confirmada la manca de vergonya del dirigent màxim. Crec que Xavi, fent balanç dels tres anys, no té nivell per ser primer entrenador del Barça. Però el seu comiat em sembla molt dolorós i del tot injust per la manera com ha s'ha produït i gestionat. Diuen que vindrà Flick i que hi ha un acord verbal (però com que una de les parts és qui és, això tampoc és gaire cosa). M'és ben igual perquè fora un error pensar que el problema del Barça és l'entrenador. En tot cas, em sembla que en el fons la notícia és bona per Xavi, tot i que el seu futur com entrenador em sembla problemàtic, perquè encara no hem vist el pitjor del que ens espera, ni que demà guanyen un altre champions, notícia que quedarà amagada per l'encert comunicatiu dels nostres dirigents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.