Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 16 de gener del 2021

Agraïment

 

El Sergi em remet aquest article de Diego S. Carocho i la seva lectura em produeix calfreds perquè efectivament és la història de la meva generació, i potser de la següent. No és, però, la meva vida. No ho és bàsicament gràcies a una persona i una institució. La persona és Jordi Sales que va saber convertir Descartes, Kant i sobretot Plató en vacuna contra tantes collonades. La institució és l’ensenyament mitjà, el qual m’ha donat no només els mitjans materials per tenir una mica més de benestar  que l’assenyalat per l’article, sinó m’ha obligat a no mantenir-me d’esquena a la realitat, ni de deixar mai de tocar de peus a terra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.