Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 28 de novembre del 2021

Oncle Vania


 

Veig al Lliure de Montjuïc l'adaptació teatral de l'oncle Vania de Chejov amb Julio Manrique en el paper protagonista. No m'acaba de tot, de fer el pes. El text és certament molt bo, una de les millors recreacions del que suposa el tedi i l'avorriment a la vida humana. Per això no tinc gaire clar de si cal dinamitzar molt un text d'aquesta mena. Això feu que no sempre estigués a gust. Tampoc em va convèncer el treball de Lluís Marco, que fa un professor menys patètic del que jo m'he representat. En canvi, era molt bona l'escenografia d'un nivell altíssim i també em va agradar molt el treball de l'actiu provinent de la calòrica, Júlia Truyol, la més equilibrada, natural i convincent del repartiment en el paper de Sònia, l'aneguet lleig de la família

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.