Escric aquesta
entrada mentre m ‘avorreixo  a les
sessions d’avaluació de primer de batxillerat.  És un dels avantatges indiscutibles
relacionats amb l’avaluació telemàtica. Constato que en el idiolecte del meu
centre de no saber llegir i escriure se’n diu tenir problemes amb les llengües.
Me n’adono també que és un cas repetit que hi ha alumnes que han remuntat
efectivament la situació i que, tot plegat han fet més aquest trimestre
telemàticament del que hem fet presencialment. La raó és ben clar. Fem masses
hores de classe i, en general, a moltes classes es perd molt el temps. Quan
parlem de manca d’hàbits, tòpic també molt difós,  és de fet tot el contrari.  Hi ha un munt d’hàbits adquirits a l’aula que
són negatius i per això el trencament ha estat positiu. De totes maneres, pocs
professors se n’han adonat, angoixats pel problema de com evitar que els
alumnes copiïn als exàmens telemàtics
 
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.