Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 28 de juny del 2019

Motius d'estranyament



Una de les coses on em trobo més allunyat dels meus contemporanis és en el el fet de no haver vist mai cap sèrie, tot i ser conscient del caràcter imperdonable de la meva actitud, cosa que m’ha estat recriminada per gent que podem considerar il·lustre, no en tinc cap mena de ganes. Evidentment la meva manca de temps constitueix una excusa objectiva i suficient, però en el fons sé que si tingués temps preferiria fer altres coses, com ara, mirar pel·lícules. El motiu primer és molt antic, vé del temps on les sèries existien però només es podien mirar de setmana en setmana, vaig decidir llavors que calia prendre distàncies amb totes les coses que poden implicar addicció.  L’altre raó més poderosa és la pròpia d’algú que va créixer mirant films de gent com Hawks o Walsh, i ha acabat tenint una ferma convicció en què si no pots explicar una història en dues horetes millor que no l’expliquis i certament n’hi ha moltes coses que m’agraden molt i constitueixen una excepció a aquesta regla, però tampoc és del tot clar si es tracta de contar històries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.