Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 25 d’agost del 2023

Montilla


    Ahir en un acte de la UCE, em sembla que era un homenatge a Pompeu Fabra,el es van reunir una bona part dels expresidents de la Generalitat i l'actual. El públic va escridassar amb ganes José Montilla. No em passa sovint, però em vaig sentir representat pel polític d'Iznajar. El catalanisme que una vegada vaig tenir no era de fet gaire lluny del d'aquest polític que va voler defensar el caràcter nacional de Catalunya sense renunciar als altres elements de la seva identitat. Una posició a hores d'ara segurament impossible de mantenir quan els fets han fet palès allò que no sabia, o no volia, veure durant molts anys: el caràcter supremacista i xenòfob del que, ara per ara, constitueix el catalanisme real. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.