Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 16 de març del 2020

Manchester by the sea


Manchester by the sea és un títol que ha passat a la història del cine per ser  la primera pel·lícula feta per una companyia de streaming, Amazon,  guanyadora d’un Oscar. Fou l’oscar al millor actor que obtingué Cassey Affleck. Jo cada cop segueixo més el cine americà contemporani, però coneixia Affleck d’un film que em despertà gran admiració quan el vaig veure, la versió de  l’assassinat de Jesse James on  ell era precisament l’autor de l’assassinat. Compongué en aquell film un dels “garrulos” més entranyables de la història del cine. Aquí el seu treball és també molt bo, mostrant-se un actor capaç d’expressar una desolació absoluta de manera sòbria sense cap efectisme.  Tot i que potser és massa llarga pel meu gust, però això em passa quasi sempre, em quedà una sensació molt agradable d’un film, que si no té res especial des d’un punt de vist formal, la narració és convencional, defineix un punt de vista moral  que em sembla indiscutible:  res no pot guarir millor les nostres ferides que la cura de l’altre Manchester by the sea és un poble de Massachussets. La història podria tenir lloc a qualsevol indret, però la localització a la costa per on vagava Ismael és certament un atractiu prou important

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.